آمار تصادف در کهگیلویه کاهش یافته است
نوشته شده توسط : فرهادی
فرمانده انتظامی کهگیلویه:
آمار تصادف در کهگیلویه کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: با برخوردهای قانونی که با افراد متخلف داشتیم آمار تصادفات نسبت به سنوات قبل بالاتر نرفته بلکه کاهش یافته است.

خبرگزاری فارس: آمار تصادف در کهگیلویه کاهش یافته است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، جهان دیماز عصر امروز در نشست شورای ترافیک این شهرستان، اظهار داشت: حفاری‌هایی که در سطح شهرستان انجام شده منجر به مشکلات اساسی از جمله به هم خوردن زیبایی شهرستان و تصادفات زیادی شده است.

وی افزود: از مسئولین می‌خواهیم با توجه به طولانی بودن برخی از حفاری‌ها به دستگاه‌های عامل حفاری هشدار داده که تسریع در کار داشته باشند.

دیماز با بیان این که هر 100 هزار تومان جریمه می‌تواند جان یک انسان را نجات دهد، ابراز داشت: اگر تصمیمات پیشگیرانه و بجا باشد می‌تواند از تصادفات جلوگیری کند، پس از همکاران در راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم در این زمینه نهایت تلاش و تعامل را داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان این که تاکسی‌ها باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، عنوان داشت: از لحاظ قانونی خروج تاکسی‌ها از شهر ممنوع است.

این مسئول 40 درصد تصادفات در سطح شهرستان را موتورسیکلت‌ها دانست و بیان داشت: امسال 459 موتور سیکلت به دلیل نداشتن پلاک و گواهینامه توقیف شدند.

دیماز با اشاره به فراوانی وسایل نقلیه در سطح شهرستان تصریح کرد: با برخوردهای قانونی که با افراد متخلف داشتیم آمار تصادفات نسبت به سنوات قبل بالاتر نرفته بلکه کاهش یافته است.

در ادامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند هم فرهنگ‌ساز خوب و هم مخرب فرهنگ باشند.

پورنگ در رابطه با عدم همکاری برخی ادارات با پلیس متذکر شد: در بعد ساختار فرهنگی و زیر ساخت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی به اداراتی که کار فرهنگی انجام می‌دهند نیاز داریم بنابراین انتظار داریم همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

این مسئول ضمن تقدیر از سازمان مردم نهاد یاران مانا در برگزاری همایش حقوق شهروندی تاکید کرد: امیدوار هستیم یکی از سازمان‌ها پیش قدم شده و همایشی جهت آموزش رانندگان تاکسی برگزار کنند.





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: